Jag har inte fått någon faktura, vad gör jag?
Du hittar alltid din faktura på Mina Sidor eller i Morrow Bank app. Ny faktura blir tillgänglig i början av varje månad och har förfallodatum den 27 i samma månad.
Har du anmält dig till e-faktura får du ingen faktura skickad till dig, men hittar den i din huvudbank där du betalar fakturan, i tillägg också på Mina Sidor och i appen.Fakturaöversikten på Mina Sidor ger dig information om samtliga fakturor för dina aktuella produkter och du har även möjlighet att filtrera på produkt eller år. För att se hela din faktura klickar du på PDF i översikten.För att se hela fakturan i appen trycker du på 'Se faktura' och därefter 'Förhandsvisa PDF'. Du kan också välja att ladda ner eller spara fakturan därifrån.
Har du anmält dig till e-faktura får du ingen faktura skickad till dig, men hittar den i din huvudbank där du betalar fakturan, i tillägg också på Mina Sidor och i appen.Fakturaöversikten på Mina Sidor ger dig information om samtliga fakturor för dina aktuella produkter och du har även möjlighet att filtrera på produkt eller år. För att se hela din faktura klickar du på PDF i översikten.För att se hela fakturan i appen trycker du på 'Se faktura' och därefter 'Förhandsvisa PDF'. Du kan också välja att ladda ner eller spara fakturan därifrån.